Main FAQ Search Groups Members List Profile Private Messages
Log-in Register
 
Forum A.M.G Strona G│ˇwna
Poszukuj─Ö niani do siedemnasto miesiecznej dziewczynki.Pani

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum A.M.G Strona G│ˇwna -> Ogˇlne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Gwiazda Žmierci



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 757
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 7:51, 09 Kwi 2014    Temat postu: Poszukuj─Ö niani do siedemnasto miesiecznej dziewczynki.Pani

WARTO BY┼üO bo wygl─ůda┼éam pi─Öknie !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
sprawa ju┼╝ ci─ůgnie si─Ö ok. Nie moge!
Witam.Ja mam 11 lat i mam tak samo nie wiem co to moze znaczec.Jeszcze nie miałam okresu ale mama mówim ze to zapalenie jajnika i ze pójdziemy do lekarza...Nie wiem co to moze znaczec
Co wiecie na temat dr Lenczewskiego bo jestem umówiona na wizyte 16.08 do tego lekarza tak mnie umówiły tam kobitki bo niestety nie miałam pojecia kogo wybrac choc zawsze moge zmienic lekarz bo z tego co tu piszecie to jednogłosnie polecacie Lipskiego jestem wiec w kropce.
Zapraszam do kontaktu osobistego .
m├│j narzeczony jest w trakcie uniewa┼╝nienia ma┼é┼╝e┼ästwa i mimo, ┼╝e to jego by┼éa ┼╝ona wnios┼éa pozew, to nikt w s─ůdzie nie m├│wi┼é, ze tylko ona mo┼╝e je uzyska─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tym ze juz na pocz─ůtku mu powiedzialam czego oczekuje i jak to ma wygl─ůdac i jesli nie ma zamiaru spelnic moich oczekiwan to niech nawet nie zaczyna, ahaa dodalam ze ch─Ötnie sie odwdzi─Öcze

Wi─Öc mo┼╝e warto na jaki┼Ť czas zrezygnowa─ç. [link widoczny dla zalogowanych] widze ┼╝e jest ok i oby tak zosta┼éo!!!!!!!!!!
Kwasniewska Jola Cho─ç zawsze przy ca┼éowaniu musz─Ö stan─ů─ç na palcach i odchyli─ç g┼éow─Ö, potem oczywi┼Ťcie mi si─Ö kr─Öci w g┼éowie, a Krzysiek si─Ö ┼Ťmieje, ┼╝e to on tak na mnie dzia┼éa 25 mam kolejn─ů wizyt─Ö i na pewno ju┼╝ dopniemy wszystkie szczeg├│ly na ostatni guziczek Niekt├│rzy po narkozie wymiotuj─ů, a inni (np. osoby, kt├│ra m├│wi┼éa, ┼╝e podoba jej si─Ö Hakiel? [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] on/zdjecia_duze.php?zdj=37 Miejmy nadzieje na szybkie jego ujrzenie i mam problem w stare ciuchy nie wchodze, a jak chce co┼Ť kupic to nie wiem czym mam zatuszowa─ç nadmiar kilogram├│w! Tak┼╝e nie b├│jta si─Ö ludziska Nie ma czego┼Ť takiego, jak za p├│┼║no. Odradza sie jedzenia owocow kwasnych(niewiem nawet czemu)codziennie jedz kasze(ja jadlam jedna torebke dziennie rozdzielajac na 2 porcje), mozna jesc ciemne pieczywo wieloziarniste,gdy najdzie cie chota na jajka pamietaj ze mozesz je zjesc lecz wczesniej lub zaraz po posilku zledz polowke grejfruta(zapobiega zwiekszeniu sie cholesterolu) Pamietaj by jesc 3 razy dziennie(miedzy posilkami jabluszka->blonnik)ostatni posilek przed 18 a po pij wode i idz spacq(ja chodzilam juz o 20 zeby zapomniec o glodzie) Radze kupic sobie ANANASA to taki specyfik(kazda z was pewnie wie o co chodzi)3 kapsulki 3 razy dziennie przed posilkiem zapychaja te wiadro w naszym brzuszku i nieodczuwamy glodu, NALEZY JESC POWOLI,delektuj sie jedzeniem. tez mnie to zastanowi┼éo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To jest normalna kolej rzeczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
witam jazda na rowerze pomaga na callulit?zeby spalac tluszc jak najl;epije jezdzic tzn na ktorych przerzutkach tych co sie najlatwiej pedaluje?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

gdzie to robia? [link widoczny dla zalogowanych] Jak o tym mysle to zaraz si─Ö gor─ůczkuj─Ö....grrrrrr
S─ů tylko gruszki i gruszeczki dla dzieci oraz irygatory dowcipne. Witam serdecznie! mia┼éo by─ç wiekowo ┼éapi─Ö si─Ö ;] 13 marca dowiedzialam sie ze mam zimnego guza.w internecie wyczytalam ze te guzy moga okazac sie zlosliwymi.Oczywiscie lekarz zaleca mi operacje.Czy ktos z was mial zimne guzy i jakie sie one okazaly ??? [link widoczny dla zalogowanych]
prosze o odpowiedz Mog─Ö poleci─ç ma┼éy, niepozorny salonik na Pradze przy Radzymi┼äskiej, chyba 52. Co poznajemy...? oczywi┼Ťcie jej okrzyki by┼éy z u┼Ťmiechem na twarzy nie z zawi┼Ťci─ů... I teraz, z 25000 ludzi, mo┼╝esz spodziewa─ç si─Ö, ze 3125 z nich odpowie (12.5% z 25000= 3125). ludzie kochani co powiecie o imprezie w trade mys┼éowice bo s┼éysza┼éem ze by┼éa . Zdjecia wyslane
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem po operacji miesaic i łasnie teraz chyba jest najbardziej czerwona.
[link widoczny dla zalogowanych]
tio prosze o rady :*:*:*:*:*:*:*
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja i moja rodzina nie używamy żadnej pasty z fluorem - tyle syfu wokoło - po co się jeszcze dodatkowo truć
[link widoczny dla zalogowanych]
I ew. Po g┼éowie chodzi mi maxxus i york, prosz─Ö doradzcie kt├│ra z nich jest lepsza wakacje tuz tuz i czas by juz zacz─ůc ─çwiczyc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam bardzo grube uda i rozst─Öpy mam mi mowi ze to dlatego ze szybko rosne ale moim zdaniem to nie prawda, po prostu strasznie utylam!a bardzo chcialabym chodzic w spodniczkach!
BYŁ WSPANIAŁY
Ja wiem, ze ju┼╝ sporo czasu up┼éyn─Ö┼éo, ale czy spotka┼éy┼Ťcie si─Ö moze z opini─ů lekarza w tym temacie?
[link widoczny dla zalogowanych]

aa i jeszcze cos radze zaczac od przesietlenia biodra tego gdzie masz skrocenie(a najlepiej dwoch) mzoesz miec takze zwichniecie stawu biodrowego to co ja mialam w dziecinstwie to takze powpoduje skrocenie konczyny (wypada kosc z panewki) a jak cie boli to tak niesttey moze byc pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Wpadłam w panikę kiedy okazało sie, ze mój ukochany fryzjer Pan Andrzej Kruczek nie pracuje już w trendach na Karmelickiej.
Ale Ciebie to ju┼╝ nie b─Ödzie obchodzi┼éo bo nauczysz si─Ö jak zaopiekowa─ç si─Ö sob─ů. Dziewczyny, czy kt├│ra┼Ť z Was by┼éa na Wawelskiej (Carlo Biani) u Kamila? jeszcze raz wyniki badan: lekarka by┼éa mi┼éa i fachowa. Witam w sobotnie popo┼éudnie, [link widoczny dla zalogowanych]
napiszcie!!! Kolejna wizyte mam za kilka dni. Jeszcze s┼é├│w kilka o uk┼éadaniu takich w┼éos├│w po I jesli posiadamy burze lokow to nie sposob jest je u┼éo┼╝yc najlepiej wygladaja spiete w klamre albo zabkami do g├│ry. Chcia┼ébym prostowa─ç ale to si─Ö tak nie da jak on m├│wi. Po konsultacji u dr obrockiego mam mieszane uczucia. Laida fajne wra┼╝enia w kinie, ja mam w domu 3D i powiem ┼╝e lubi─Ö ogl─ůda─ç, dziewczyny maja tak─ů bajk─Ö o ┼╝├│┼éwiku, tez im si─Ö podoba , ale niezbyt d┼éugo, bo te okulary im spadaja. Bylam w marcu, albo kwietniu u pani Basi w La Visage na Krowoderskich Zuchow (ktora wczesniej byla w Pure Diamond).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie -prosz─Ö - podpowiedzcie - je┼╝eli ┼╝ona odchodzi po 23 latach ma┼é┼╝e┼ästwa ze wsp├│lnej sypialni - bez konkretnych powodow- mieszka osobno - trwa to ju┼╝ ponad 1.5 roku -/z dnia na dzie┼ä mnie znienawidzila/ prawdopodobnie - to albo jaka┼Ť choroba psychiczna - lub - co bardziej prawdopodobne wplyw sekty - lub poprostu psychomanipulacji z czyjej┼Ť strony - kompletnie nie portafie si─Ö z nia dogada─ç - ....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hmmm...ci─Ö┼╝ar├│weczkach.
[link widoczny dla zalogowanych]
a slyszeliscie jak jakis lewiowy klubik zglosil skarge ze pokazano pasje o 20 a nie o 23 bo ponoc mlodych demoralizuje hmm ale jak pokazuj─ů jakies krawe sensacyjne ajtki itd...nie protestuj─ů (choc nie mam nic przecwiko takim filmom;P)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam was kochane.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kroj─Ö w plastry. [link widoczny dla zalogowanych] Milkaguzek!
w przeciwnym razie wch┼éonie si─Ö tylko cz─Ö┼Ť─ç leku i b─Ödzie trzeba wyd┼éu┼╝y─ç kuracj─Ö... czy kt├│ra┼Ť z Was dziewczyny my┼ési na powaznie? waga pokazala 4 kg mniej-5 dzien diety wreszcie uda mi sie pozbyc tego sadla,lece gotowac nastepna porcje zupki,milego dzionka ok, nadrobi┼éa zaleg┼éo┼Ťci, troch─Ö mnie tu nie by┼éo, co do moich kuracji lewatywowych to mia┼éam ostatnio 2 tygodniow─ů przetrw─Ö, brakowa┼éo mi czasu, a tak normalnie starm si─Ö w miar─Ö mo┼╝liwo┼Ťci robi─ç j─ů w miar─Ö reguralnie, bo mam takie odczucie, ┼╝e jeszcze nie jestem oczyszczona... Moi drodzy, chirurg to ostateczno┼Ť─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja jutro tutaj zagladne. Witam! ja do operacji slyszalam ze to pewnie nic takiego a okazalo sie ze mialam raka Chcę się podobać przede wszystkim sobie i przyszłemu mężowi... Wczoraj spadło mi 0,5kg. Wiem, bo też szukam. Cut and Run - Outta Space
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a ty ,40 beatko ile schudlas na tej diecie?
Kobicina patrzy na t─Ö furiatk─Ö i m├│wi, ┼╝e w┼éasnie panowie przed chwil─ů przyjechali i naprawiaj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum A.M.G Strona G│ˇwna -> Ogˇlne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
xeon Template © Digital-Delusion
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin